Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 31 januari 2009 02:03


Aahh, om en vecka smäller det!

Hoppas och tror att det kommer bli hur roligt som helst. Himla tur att jag har sparat mig sen nyår och inte festat, för nu börjar verkligen spritnerven rycka okontrollerat. Härligt! Pepp, pepp, pepp!


Hoppas att ni som ska komma är lika taggade som jag. Det blir vad man gör det till och jag ska i alla fall göra mitt bästa för att det ska bli en toppenkväll! Den sjunde Februari är Min dag och jag är väldigt glad för att jag ska få dela den med människor jag älskar.


Puss och godnatt.


Av Emma - 30 januari 2009 20:10


Igår var en bra dag. Vaknade av att Natali skickade ett sms där det stod att hon ville på bio :D, med andra ord började dagen skitbra! Vi bestämde vad vi skulle se och vart (Benjamin Buttons otroliga liv, i Bromölla) så jag bokade två platser, sen åkte jag och handlade med mamma.

Kom hem och slängde i mig en micropaj, hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och körde till Karlshamn. Var rätt tidig så jag gick in en stund, satt och snackade medan Natali och Jacob åt. Deras lägenhet är mysig. Ser fram emot brakfest där ;D


Sen körde vi till bromölla. Vi var ganska tidiga och det finns ju sådär halvmycket att hitta på i the metropol Bromölla så vi gick runt och snackade en stund, gick till bankomaten osv. Sen blev vi äntligen insläppta och det var typ 10 pers som var där så vi kunde ju sitta typ vart vi vill. Fett najs. Filmen var skitbra och annorlunda, det är ju ett plus. Den var dock nästan 3 timmar lång vilket inte hade behövts då det var vissa partier de kunde struntat i som inte direkt tillförde något i filmen.


Det var jätteroligt att träffa Natali igen. Vi hade ju inte setts på drygt 3 år, och nu hade jag inte tänkt låta det gå så lång tid tills nästa gång, höhö. Nu bor hon ju åtminstonde i samma län :)



Idag har jag sovit, bölat, hämtat min vattenpipa, rökt vattenpipa och skajpat. Imorgon kör jag till Växjö och stannar tills på Söndag, har nog inte tillgång till dator så vi hörs när vi hörs. Hej.



Av Emma - 30 januari 2009 19:44


Torsdag:

- Felix tacopaj

- Godis

Cigaretter: Oklart

Fint.


Fredag:

- Mer godis

- Djupfryst lasagne

Cigaretter: Oklart

Också fint.


Tror jag ska lägga ner "matdagboken", den blev skittråkig.



Av Emma - 29 januari 2009 02:38


Update: Pärlan är återfunnen och hon är hel, tattarna är dock på fri fot.


Godnatt!


Av Emma - 29 januari 2009 01:58


SENASTE NYTT, PÄRLAN ÄR STULEN.

Ahh fy fan. Man rör inte pärlan! Jävla tattare.



Av Emma - 29 januari 2009 01:12


Förresten.. med tanke på mina i genomsnitt 17 unika besökare om dagen så måste jag ju fråga: Vem fan är du och varför läser du min blogg?


Puss.




Av Emma - 28 januari 2009 21:34


- Två ambitiösa mackor med ägg, sallad, tomat och skinka, sallad, tomat.

- Gårdagens pasta & köttfärssås med broccoli!

- Blodpudding med lingon

- En kopp te, ett glas mjölk, vatten och svartvinbärsdryck i mängder.


Jag har inte käkat blodpudding sen jag typ gick på mellanstadiet, och då tyckte jag ju om det, men nä.. inte längre. Det gick ju ner men det var ingen hit.


Cigaretter: 5







Av Emma - 28 januari 2009 14:36


Tror jag skiter i bio om ingen ringer och vill hänga med. Stannar hemma och röjer lite istället. Ska ställa mig och koka broccoli nu, så jävla sugen. Broccoli med smör och salt, AH!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards