Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Brrrum, haallå!

Av Emma - 15 februari 2009 00:47


Kollade på melodifestivalen en sväng innan och detta gjorde inte gott för min dåvarande bitterhet. Måns Semleröv var nog det största irritationsmomentet just då. Med sina så särande ben att man kunde tro han ridit elefanter det senaste halvåret samt hans evigt gungande ögonbryn fick min då redan fulla bägare att rinna över. Får trösta mig med att H.E.A.T var väldigt charmiga och hade en bra låt. De andra tävlanden har jag ingen koll på, men det är ingenting jag misströstar då melodifestivalen inte är något som väcker större intresse hos mig längre.


Jaha mina vänner. Kom precis hem efter ett besök hos min kära vän Sandra. Bitterheten har i princip gått över för idag och det har jag henne att tacka för. Vet inte varför men jag garvade mest hela tiden när jag var där borta. Kom väl dit strax efter 22 och då var lägenheten full med lulliga finnar, hoho, bara det fick mig på bättre humör. Sen åkte de till Karlshamn för att festa vidare så det blev jag och Sandra kvar i den mysiga ettan. Den härliga mixen av Sandra, muppiga katter, öl och Simon's cat (som numera är en personlig favorit) är vad man skulle kunna kalla för en bra kväll.


För övrigt är jag allmänt festsugen mest hela tiden nu mera så en liten sammankomst är ingenting jag tackar nej till om någon skulle få för sig att bjuda in mig på något sådant inom den närmsta framtiden.


Nu ska jag och Gibson lägga oss framför ett par avsnitt av Scrubs tänkte jag, tätt följt av några timmars sömn. Hoppas att ni har haft en fin dag. Adjö.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 30 augusti 2009 00:00

Haha, är det nu man ska börja igen kanske

Haj

Av Emma - 30 april 2009 16:42

  Trevlig valborg, barn! Sitter hemma hos Arbenita i Älmhult nu och förkvällar, ölar lite och gör oss i ordning för att sen gå till Kim och Jimmy och fortsätta kvällen. Tror det blir en finnemang kväll. Puss i ljumsken.  ...

Av Emma - 28 april 2009 23:34

  Ville bara säga att jag fortfarande är arbetslös, väger 6 kilo mindre och har varit nykter alldeles för länge. Närmare bestämt 45 dagar.   På Torsdag ska jag dricka sprit. Hej! ...

Av Emma - 6 mars 2009 14:51

  Var god dröj. Dator är ingenting jag prioriterar för tillfället. ...

Lol

Av Emma - 27 februari 2009 10:11

  Det är en jävla bedrift att vara vaken vid den här tiden. Har precis betalat min telefonräkning så nu är jag ännu en gång precis som en arbetslös ska vara - fattig.   Jag är jävligt trött, och säkert lite bitter också. Dra åt helvete. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards